خدمات سئو خارجي چيست؟

خدمات سئو خارجي چيست؟

آيا تعجب مي‌كنيد كه چرا پس از تلاش‌هاي مكرر، وبسايت شما در بالاي صفحه نتايج موتورهاي جستجو  قرار ندارد؟ آيا مي‌خواهيد صفحه شما به صورت ارگانيك بين برترين نتايج موتورهاي جستجو ظاهر شود؟ براي حل اين مشكل ادامه مقاله را دنبال كنيد تا با يادگيري بهترين اقدامات سئو خارجي، سايت خود را در بين برترين‌هاي موتورهاي جستجو قرار دهيد.

سئو خارجي چيست؟

سئو خارجي يك فرآيند طولاني مدت و وقت‌گير است. بهينه‌سازي خارج از صفحه اساساً به ايجاد لينك براي سئو خارجي مي‌پردازد اما اين فرآيند فقط به ايجاد لينك محدود نمي‌شود. اين موضوع شامل فاكتورهاي زيادي است ولي آنچه كه براي شما بيشترين بازده را به دنبال دارد شامل: به دست آوردن لينك‌هايي به وبسايتتان از سايت‌هاي معتبر، استفاده از نام تجاري، بكارگيري رسانه‌هاي اجتماعي، استراتژي پرسش و پاسخ و توليد محتواي كاربرپسند است كه در ادامه هريك از اين موارد را به طور مفصل زير ذره‌بين قرار مي‌دهيم.

تكنيك‌هاي بهينه سازي و خدمات سئو خارجي سايت

براي اينكه بهترين بازده را با آسان‌ترين اقدامات داشته باشيد تا رتبه سايت خود را با سئو خارجي تقويت كنيد بايد اقدامات زير را بكار بگيريد:

  1. 1.      استفاده از لينك 

از لحاظ تئوريك، لينك پشتيبان، مدركي است كه نشان مي‌دهد وبسايت ديگري به محتواي شما راي مثبت داده است. در نتيجه سئو خارجي به گوگل مي‌گويد كه ديگران در مورد سايت شما چگونه فكر مي‌كنند. اگر تعداد زيادي لينك معتبر داشته باشيد كه به صفحات شما اشاره كنند، موتورهاي جستجو فرض مي‌كنند كه محتواي شما با كلمات كليدي مورد جستجو افراد مطابقت دارد و به عنوان جايزه، وبسايت شما را از لحاظ رتبه بندي در موقعيت مناسبي قرار مي‌دهند.

 

  1. 2.      استفاده از نام تجاري

نام تجاري يا برند مي‌تواند نقش بسيار مهمي در سيگنال دهي به موتورهاي جستجو داشته باشد. پس براي موثر واقع شدن در سئو خارجي بايد ذهن مخاطبانتان را با نام تجاري خود درگير كنيد.

  1. 3.      بكارگيري شبكه‌هاي اجتماعي

بر اساس تحقيقات انجام شده، نسبت به سال‌هاي گذشته زمان زيادي را در شبكه‌هاي اجتماعي مي‌گذرانند. يك استراتژي خوب براي سئو خارجي اين است كه شبكه اجتماعي خود را براي افزايش دسترسي به محتواي خود درگير كرده و از آن استفاده كنيد. هنگامي كه محتوا از چندين IP كليك مي‌شود، با ارسال سيگنال به موتور جستجو، معتبرتر به نظر مي‌رسد چرا كه چندين بازديد كننده در سراسر جهان به محتوا دسترسي دارند.

 

 

  1. 4.      محتواي كاربرپسند و منحصر بفرد

توليد محتواي مفيد و كاربرپسند از آن دست فعاليت‌هايي است كه مي‌تواند رتبه وب سايت را به خوبي افزايش دهد، يك محتواي كاربرپسند موجب مي‌شود تا محتواي توليد شده توسط كاربران به اشتراك گذاشته شده و بازديد و ترافيك بيشتري دريافت كند.

 

بهترين استراتژي براي سئو خارجي

 يك تصور اشتباه رايج در بين مبتديان سئو اين است كه فعاليت‌هاي مرتبط با لينك، تنها مواردي هستند كه اهميت دارند. در حقيقت، الگوريتم گوگل به عوامل متعددي براي رتبه بندي محتوا توجه مي‌كند. لينك‌سازي فقط مي‌تواند شما را تا يك مرحله پيش ببرد و نه بيشتر. چرا از تنوع زيادي از ابزارها و استراتژي‌هاي ديگر سئو خارجي استفاده نمي‌كنيد كه مي‌تواند وبسايت شما و نام تجاري شما را تقويت كند؟ در اين مقاله ما سعي كرديم استراتژي‌هاي منحصر بفرد در سئو خارجي را به شما معرفي كنيم تا با استفاده از آنها بهترين رتبه را براي سايت خود رقم بزنيد.

منابع:

https://javadyasemi.ir/seo-services/

https://en.wikipedia.org/wiki/Search_engine_optimization

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.